Kaip optimizuoti svetainę paieškos sistemoms

Šiuolaikinis verslas, norėdamas būti sėkmingas, beveik visada turi žinoti, kas yra optimizacija paieškos sistemoms. Interneto svetaines arba bent jau socialinių medijų paskyras turi beveik visi verslai, o didelei daliai jų šie skaitmeniniai profiliai yra gyvybiškai svarbūs. Apie tai, kokios apskritai yra reklamos galimybės verslui ne tik skaitmeninėse erdvėse, skaitykite plačiau vipartneriai.lt. O šį kartą kviečiame susipažinti su pagrindinėmis paieškos sistemos optimizavimo strategijomis. Paprastai tariant – sužinoti tai, dėl ko, ieškant google paieškoje paslaugų, kurias jūs teikiate, mes pirmuose puslapiuose matome tam tikrus rezultatus. Jeigu mokate optimizuoti paiešką savo naudai, pirmuose rezultatuose būsite jūs, jeigu ne – ilgai versite puslapius ir matysite konkurentų aukštas pozicijas, o patys, deja, negalėsite pasidžiaugti aukšta vieta. Ką reikia daryti, kad situacija keistųsi? Štai jums planas.

Prieinamumas visais įrenginiais

Optimizavimo paslaugosAtrodo dar visai ne seniai, nors iš tiesų jau prieš porą metų Google paskelbė, kad jų reitingavimo sistemai ir paieškos varikliams nuo šiol bus labai svarbu, ar svetainė yra tinkamai pritaikyta mobiliesiems telefonams, planšetėms, ar nėra. Tada visi suskubo atnaujinti svetaines ir sukurti patrauklias mobilias versijas. Kaip pasekme to kartu pasikeitė ir interneto svetainių dizaino tendencijos, kada visos svetainės (ir atidaromos kompiuteriu) ėmė panašėti į mobilias. Taigi, atsirado šioks toks suvienodėjimas, tačiau taip kūrėjai sutaupė laiko. Tad, jeigu jūsų svetainė vis dar sena gera HTML ir naršoma tik per kompiuterį, o mobiliame telefone atrodo kaip katastrofa – metas atsinaujinti ir pritaikyti ją ir kitiems įrenginiams.

Google raktažodžiai

Vienas iš paprastų metodų padaryti savo svtainę labiau pastebimą – jos viduje naudoti google raktažodžius. Tai raktažodžiai, pagal kuriuos klientai galėtų jus surasti.

Unikalus vertingas turinys

Tačiau tarp SEO specialistų nuolat verda kovos dėl unikalaus turinio. Vieni teigia, kad pakanka priberti kaip sėklų SEO raktažodžių į tekstus, kiti aiškina, kad turinys turi būti unikalus ir patrauklus į svetainę patekusiam lankytojui. Šis turėtų norėti ten pasilikti ilgiau ir padaryti kažką, dėl ko matytųsi, kad jam ta svetainė aktuali. Jeigu į svetainę užsuka dar ir tie patys lankytojai pakartotinai – tai rodo, kad jie atsimena tą svetainę, ir ji yra tikrai gera. Apskritai, didesni lankytojų srautai savaime generuoja dar didesnius lankytojų srautus.

Išorinės nuorodos

Kita strategija, kurią paprastai siūlo profesionalai – išorinių nuorodų į jūsų svetainę naudojimas internete. Kuo jų bus daugiau kokybiškuose šaltiniuose, tuo Google geriau vertins jūsų svetainę.

Palikite atsiliepimą