Ar reklama internete yra geresnė už tradicinę reklamą?

Kaip verslo savininkas, kai mokate už savo verslo rinkodarą, norite įsitikinti, kad pinigai išleisti tinkamai. Ypač jei jūsų įmonė yra mažesnė, svarbus kiekvienas reklamai išleistas doleris. Taigi, kai šiais laikais yra tiek daug galimybių reklamuoti savo verslą, kuri iš jų jums tinkamiausia?

Vieni mano, kad tradicinė reklama yra mirusi, o kiti sako, kad ji geriausiai pasiekia klientus. Kita vertus, skaitmeninė reklama suteikia daugiau kontrolės, tačiau ji ne visada garantuotai patikima, jei esate nepatyrę. Šiandien išskaidysime šį argumentą ir parodysime kiekvieno iš jų privalumus ir trūkumus, kad padėtume jums teisingai pasirinkti.

Tradicinės reklamos privalumai

Reklama interneteKai reklamuojatės laikraščiuose, skrajutėse, televizijos laidose ar per radiją, pasiekti vietinę auditoriją gali būti paprasta. Jei jūsų įmonė veikia tik viename mieste, tuomet išsiuntinėkite skrajutes tam tikro rajono žmonėms. Be to, naudojant tradicinę reklamą, jūsų potencialūs klientai gali pasilikti jūsų skelbimus. Nesvarbu, ar jie nuspręs pasikabinti jūsų skrajutę ant šaldytuvo, jei prireiktų jūsų paslaugų, ar įsidės jūsų vizitinę kortelę į piniginę, jie gali laikyti jūsų medžiagą amžinai.

Tradicinės reklamos trūkumai

Tradicinės reklamos kampanijos negalite pradėti patys. Jums reikės agentūrų ir ištisų žmonių komandų, kurios dirbtų jūsų verslui. Praktiškai neįmanoma stebėti savo investicijų grąžos naudojant bet kokią tradicinę reklamą.

Tradicinė reklama neleidžia jums gilintis į jokią analitiką, taip pat neleistų atlikti jokių bandymų. Pavyzdžiui, kiek potencialių klientų užsiregistravo iš tų 1200 išplatintų lankstinukų? Jei iš tų skrajučių gavote potencialių klientų, ar jūsų vietinis rajonas miesto centre veikė geriau nei aukštuomenės gyvenamasis rajonas?

Praktiškai nėra nė vieno leidinio, televizijos kanalo ar naujo namo, kuris turėtų tokį pasiekiamumą, įsitraukimą ir auditoriją kaip "Google", "Facebook".

Skaitmeninės reklamos privalumai

Skaitmeninė reklama greitai tampa geriausiu pasirinkimu daugeliui mažų įmonių, ypač turinčių ribotą rinkodaros biudžetą. Naudodami skaitmeninę reklamą socialinėje žiniasklaidoje ir paieškos sistemose, galite pradėti veiklą vos už kelis šimtus dolerių ir pasiekti tūkstančius dolerių siekiančius pardavimus. Tokios svetainės kaip ši (https://www.optibet.lt/casino/games/book-of-ra-deluxe) puikiai reklamuoja savo kazino biznį. Žaidimai vyksta internetu, grafikos ir garso efektai yra puikūs, tad ši svetainė gali lengvai įtraukti žmones.

Pavyzdžiui, jei norėtumėte paleisti reklamą per vietinę televiziją, turėtumėte investuoti tūkstančius, kad užsitikrintumėte geriausią vietą ir ją pamatytų jūsų tikslinė auditorija. Jei tai padarytumėte patys arba pasamdytumėte skaitmeninės rinkodaros įmonę, galėtumėte ją įkelti kaip "YouTube" reklamą ir išleisti tik dalį pinigų.

Už socialiniuose tinkluose skelbiamus įrašus arba skelbimus paieškos sistemose mokate tik tada, kai kas nors spusteli skelbimą ir apsilanko jūsų svetainėje. Priklausomai nuo jūsų strategijos, pasiekti daugiau žmonių gali kainuoti gerokai pigiau nei tradicinės reklamos kampanijos.

Skaitmeninės reklamos trūkumai

Reklamos perkrova – kiekvienas reklamuotojas nori atkreipti vartotojų dėmesį, tačiau dažnai informacijos tiesiog per daug. Išeitis – kurti kūrybines kampanijas, kurios padėtų ištrūkti iš šurmulio ir užmegzti emocinį ryšį su tiksline auditorija.

Apimtis – nors didžioji dauguma amerikiečių aktyviai naudojasi internetu, vis dar yra nemažai žmonių, kurie pasikliauja tradicinėmis reklamos formomis kaip informacijos apie produktus ir paslaugas rinkimo priemone. Štai kodėl daugeliu atvejų reklamos internete kampanijos turėtų būti vykdomos kartu su kitomis rinkodaros priemonėmis.

Galiausiai geriausias pasirinkimas konkrečiai įmonei priklausys nuo jos biudžeto, tikslinės auditorijos ir tikslų.

Vienas atsiliepimas apie “Ar reklama internete yra geresnė už tradicinę reklamą?

  1. Aš manau, kad reklamos tinkamumas verslui priklauso nuo pačio verslo, koks jis yra. Nes nevisiems geriausiai gali veikti tik reklama internete, kai kuriems turi būti naudojami ir tradicinės reklamos būdai. Pvz turint fizinę parduotuvę arba dalyvaujant parodose tikrai naudingi yra reklaminiai tentai . Dabar gi visokių ten būna išmanių ir šviečiančių.

Palikite atsiliepimą