Mobiliojo telefono pirkimas daugeliui pirkėjų sukelia daug klausimų ir jie susiję ne tik su tuo, kokį telefoną pirkti, bet ir dažnai klausiama ar pratęsti garantiją. Kaip žinome, yra privaloma dviejų metų gamintojo suteikiama garantija, tačiau yra galimybė pratęsti šį laikotarpį. Ką reikia žinoti apie tai?
Apie dviejų metų garantijos laikotarpį, kuris yra privalomas, žino daugelis pirkėjų, tačiau apie tai, kad galimas telefono garantijos pratęsimas, žino tikrai nedaugelis. Tai yra gera galimybė pasirinkti papildomą garantiją tam tikram laikotarpiui. Šią pratęstos garantijos galimybę suteikia daugelis pardavėjų arba galima kreiptis į garantijos pratęsimo bendroves. Svarbu paminėti, kad ne visose parduotuvėse ir net ne visoms prekėms yra suteikiama tokia galimybė pratęsti garantiją, todėl norėdami tai padaryti, galite surasti, kas šią paslaugą teikia.
Norėdami pratęsti garantinio aptarnavimo laikotarpį turėsite surasti bendrovę, jei pardavėjas tiesiogiai neteikia šios paslaugos. Jums reikės sužinoti, kiek tai kainuos. Daugelis pirkėjų nenori papildomai mokėti už tokią paslaugą, nes tai papildomos išlaidos. Pirmiausia siūloma sužinoti, kiek kainuos tokia paslauga. Kaina priklauso nuo to, kiek kainuoja pasirinktas mobiliojo telefono modelis. Kainą galima sužinoti tose parduotuvėse, kuriose teikiama ši paslauga. Jums tiesiog reikia surasti tinkamą telefono aparatą ir tuomet pažiūrėti ne tik bendrą telefono kainą, bet ir surasti, kur nurodoma kaina su papildomu garantijos pratęsimu. O jeigu tokios galimybės pratęsti garantiją parduotuvėje nėra, tai galima surasti bendroves, kurios teikia šias paslaugas ir pas juos sužinoti, kiek tai galėtų kainuoti. Kai žinosite, kiek kainuos telefono garantijos pratęsimas, tuomet galima bus apsvarstyti ar jums tai naudinga.
Ne visi supranta garantijos esmę, todėl galima pasakyti, kad suėjus dvejų metų laikotarpiui, kuomet pasibaigia gamintojo suteikta garantija, tuomet jau remonto išlaidomis reikės rūpintis pačiam pirkėjui, o jeigu būtų pratęstas garantinis laikotarpis, tai jo galiojimo metu už remontą nereikėtų mokėti pirkėjui. Kai kuriais atvejais tai yra labai naudinga. Pavyzdžiui, jeigu perkate brangų telefoną ir jam sugedus reikėtų labai brangiai mokėti už remontą arba pirkti vėl naują tuo atveju, jei jis nebūtų remontuojamas. Žinoma, jei perkate pigų telefoną, tai galima pagalvoti ar verta tęsti garantiją, ar ne. Tai turi būti labai gerai apgalvotas ir apskaičiuotas sprendimas. Jeigu nežinote, kaip geriau daryti, tai galima kreiptis konsultacijos pas pardavėjus arba pas garantinio pratęsimo bendrovės darbuotojus.