Pasivažinėjimas po Marijampolę

VK automobiliaiSvečius iš užsienio nebuvo sudėtinga sutikti mūsų Suvalkijos širdyje. Rastas patogus viešbutis, pigi automobilių nuoma Marijampolėje, graži ekskursija, svetingas oras ir puiki nuotaika – visa tai leido kokybiškai prablaškytisvečius. Apsilankymą Marijampolėje jie tikrai prisimins su šypsena.

Apsigyvenome viešbutyje

Pirmiausia reikėjo surasti jiems viešbutį, tokių Marijampolėje yra keli. Patys geriausi ir prabangiausi yra miesto centre, prie Basanavičiaus aikštės. Tačiau buvo klausimas, ar imti brangesnį viešbutį ir pigesnę auto nuomą, ar atvirkščiai. Imti prabangią mašiną ir kuklesnį būstą. Visgi, įvertinę mašinų ir būsto nuomos, viešbučių skirtumus, turėjome pripažinti, kad dėl apgyvendinimo gana keblu. Arba prabangus viešbutis, arba labai prasta gyvenamoji vieta. Tuo tarpu, skirtumai tarp auto nuomos nebuvo tokie kardinalūs, buvo tam tikras jų skirtingumas palaipsniui. Taigi, nusprendžiau, kad visgi geriau būtų rinktis gerą viešbutį ir paprastesnę mašiną, kuri, net ir už nedidelę kainą, vis tiek nebus prasta, bus gana nauja.

Išsinuomojome mašiną

Vėliau, kai užsakiau viešbutį, teko sutvarkyti dokumentus dėl auto nuomos. Ją ėmėme keturioms dienoms, tad gavosi pati nuoma net pigesnė negu, pavyzdžiui, trims. Na, dienos kaina pigesnė. Pasirinkome Opel Astra automobilį. Ėmėme senesnį modelį, bet ir jis gėdos nedarė, nes iš esmės mašinoje vis tiek buvo viskas, ko reikia. Oro kondicionieriai, muzika, minkštas salonas ir pan.

Pamatėme gražiausias vietas

Taigi, pirmąją dieną turėjome tvarkyti su svečiu reikalus, eiti į konferencijas, rašytis verslo popierius ir pan. Antra diena buvo suplanuota pramogoms. Norėjome kuo gražiau jam atskleisti su auto nuoma Marijampolę, parodyti, kas gražaus joje ir aplink. Pati Marijampolė dabar išgyvena aukso amžių, nes yra tiesiog išpuoselėta, labai graži. O štai gyventojų čia, deja, mažėja, nes nepakanka darbo žmonių. Todėl smagu žinoti, kad Marijampolė galėjo labai patikti iš modernių valstybių atvykusiems žmonėms. Labai patiko Basanavičiaus aikštė ir Poezijos parkas, tai tikra miestelio puošmena. Tačiau ne ką labiau jaudino ir keistos mistiškos, ne atnaujintos, o iš seniai esančios vietos. Pavyzdžiui, nuvažiavome prie užtvankos, taip pat aplankėme poilsiavietę „Prie krokodilo“, kur beždžionių tiltas jau seniai nėra naudojamas, o ir krokodilo nasrai užrūdiję. Pasivažinėjome po apylinkes, važiavome ir prie geležinkelio pervažų. Marijampolėje yra daug pramoninių vietų, kur nors imk ir filmuok kokį filmą ar muzikinį klipą. Tokiose vietose atsidurti įdomu, jos panašios į uostą pramoninė. Tačiau jas norint lankyti tikriau geriau važiuoti automobiliu.